Veckan i korthet.

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Men det har varit så att jag emellan åt inte hunnit, eller så har jag inte mått speciellt bra och inte orkat uppdatera. Iallafall så kommer det lite smått och gått om veckan.

Måndag:
Skolan var okej, hade ingen engelska. Så när jag slutat så träffade jag älskling ett tag. Mådde dock väldigt illa. Så tog det lugnt. Senare så gick jag tillbaka till skolan, hade beep-test och sen åkte jag hem. När jag satt och väntade på spårvagnen så såg Robban mig genom fönstret på hans buss. Så han bad om att få träffas och säga hej. Vilket vi gjorde. Sen åkte jag hem.

Tisdag:
Skolan var helt okej, hade nationella prov i matte del 2, det gick inte speciellt bra. Men jag hoppas att jag kan klara ett VG iallafall. Och jag tycker faktiskt att man borde haft mer än två timmar på sig. Men ahja, hoppas fortfarande på ett VG och ska göra allt för att kunna få ett slutbetyg i just VG i matte A. Efter matten hade vi ännu mera matte.

Efter skolan träffade jag älskling ett tag. Vi hade det lika mysigt och roligt som vanligt. Senare på kvällen så grillade vi flintastek, vilket var väldigt gott. Sen när jag skulle åka hem så märker jag att någon jävel hade skurit sönder mina däck på cykel, och jag lovar. Hade jag sett vilka det var hade jag slagit ihjäl dem. Blev hur lack som helst.

Onsdag:
Skola som vanligt, hade historia redovisning som gick helt okej. Sen så hade jag svenska roman prov. Gick bra tills jag insåg efter att jag lämnat in att jag glömde skriva en punkt. Ahja, hade senare lunch och sen håll. På min hålltimme jobbade jag klart med min idrottsrapport. Den blev helt okej tyckte jag. Hade sedan idrott och sen nationella i franska. Det gick inte så fullt bra, men men.

Senare vid fem tiden ungefär pker jag, syrran, mormor, Irene och Lotta ner mot Ullared. Det tog ungefär fyra och en halv timme att åka ner, då vi tog en fika paus också. När vi väl kom fram till den lilla stuga vi hade hyrt så åt vi ganska direkt och sen blev det att spela kort med mycket gott skratt. Gick och la oss vid halv ett ungefär.

Torsdag:
Gick upp vid halv åtta för att börja städa och fixa eftersom vi skulle åka in till Ullared och shoppa lås. Åt frukost och skit lite fort. Sen så städade vi. VId ungefär halv elva åkte vi in och var framme vid tolv. Det var sjukt mycket folk, fast att det var som en söndag. Hittade dock inte speciellt mycket. Det jag hittade var en mjukis tröja, ett par mjukis byxor, fem nya trosor, en ny BH (ångrar att jag inte löpte fler, för den var sjukt skön) och sen lite smink.

Åkte sedan hem, skjusade syrran till hennes konfirmation som skulle vara ungefär två mil utanför Vadstena, sen fortsatte vi hem mot Norrköping, när det var ungefär fem kilometer kvar så inser vi att vi inte hade bensin utan bara körde på måfå. Men stannade tillslut och när vi skulle släppa av mig hemma så missar vi infarten så vi fick åka runt. Hömtade sen hunden och åkte hem. Var hemma ungefär tolv halv ett i natt.

   




Kommentarer
Postat av: lina

ursäkta, men det stavas korthet, inte kort het ;-D <3

2009-05-22 @ 22:51:34
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0