The day

Måndag idag då. Vilket betyder att det är skola. Jag börjar faktiskt tröttna på skolan nu, tyvärr men så är det. Kanske är det på grund av alla nationella prov vi har nu och alla inlämningsuppgifter som är efter varandra. Ahja dagen i skolan var väl helt okej. Fick en massa blickar efter mig, läskigt och jag vet inte ens varför. Började med en svenska lektion, där vi började med något som inte alls var det jag trodde att det var. Men vi får se vart det hela slutar helt enkelt. Sen var det lunch. Tyvärr äcklig mat så åt inte speciellt mycket.

Efter lunchen kom Kemi lektionen, och vad finns att säga om den? I stort sett inget, vi fick sitta och jobba med uppgifter hela lektionen plus att jag gick igenom med min lärare vad det är som kommer på mitt prov som jag missade innan påsklovet. Hoppas det går bättre än vad det gjorde på matte provet i torsdags. Efter en ganska tråkig men soft kemi lektion kommer vi fram till den sista lektionen, tyvärr är det den tråkigaste av dem alla. Och jag pratar förstårs om engelska.

På engelska lektionen så tränade vi inför Nationella som är på torsdag. Gick ganksa bra, kändes som att jag fattade en hel del av det dem sa, och det är ju alltid positivt. Efter engelskan träffade jag Freddie en liten stund, gick sen ner till Filip och hämtade en bok som jag trodde att jag glömt där vilket jag inte hade. Men hittade mitt godis och ett papper jag behövde. Sen åkte jag hem och pluggade. Har även hjälpt Lizz med hennes blogg design. Annars har dagen varit okej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0