Stressen kommer i slutet.

Idag var det soft i skolan, gjorde typ inget på någon lektion. Jag och Maria var jätte duktiga och pluggade massor med historian. Kändes bra, det sista jag har kvar är typ att renskriva och förbereda mig, men annars är jag klar med min del. Hade ingen kemi så det blev att softa hela förmiddagen typ. Lunchen spenderades med Freddie, han bjöd på glass på Halvars, eller han "tvingade" mig att ta emot den. Men det var okej, han kommer att få igen det förr eller senare.

När jag slutat så träffade och Filip och var med honom hela dagen. Otroligt härligt och på torsdag är det två månader, älskar dig för alltid. Iallafall, vi spelade GH och myste mest. Jag pluggade även lite matte inför imorgondagen då jag har matte nationella del ett. Hoppas att det går bra iallafall.

Efter som vi knappt har något i skolan så känner jag på mig att det kommer att komma otroligt mycket sen i slutet, då stressen kommer ifatt en och man kommer bli ännu mera utsliten än vad man redan är, ahja, nu ska jag fortsätta att plugga med matten och historian, även ringa och säga god natt till min älskling. Ha en bra kväll och natt alla läsare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0