STAN MED SNYGGING

Efter skolan så gick jag ner till stadsbiblioteket och mötte snyggingen Emma. Vi pratade om allt och inget. Hon tigde även cigg av folk på stan, men om mina kompisar hade varit på stan denna tidiga och soliga förmiddag hade hon sluppit att tiga, men det var kul ändå.

Vi satte oss i Hörsal och snackade som alla andra emosar. Efter ett tag gick vi till New Yorker och kollade på kläder, Emma hittade ett jätte fint tubline. Sennare gick vi förbi Belle och jag visade mina skor som ja typ älskar,  men dock är dem för dyra för min ekonomi. Sen gick vi till Gina Trico och lettade efter ett par jeans leggins som Emma ville ha,men vi hittade inga så vi gick vidare till Skopungten och kollade på skor.

Emma hittade ett par as snygga skor och som hon hoppades på att de fanns i Stockholm. Efter att ha kollat på skor så satte vi oss i Hörsal och jag smsade med älsklingen Filip och bestämmde att jag och Emma skulle komma upp till honom. Drack lite vatten och sen skildes vi åt.


Måste träffas snart snygging <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0