Sommaren här?

Vaknade bredvid min älskling imorse, med solen högt upp på himeln utan några moln så långt mitt öga kunde nå. Är det inte underbart? Idag ska är det 2 år sedan en mycket speciell sak hände, och jag trodde att jag skulle typ få en massa flaschback och skit. Men det fick jag inte, vilket är skönt. Jag tror att det kan bero på att jag är med min älskling och mår underbart bra.

Iallafall, har precis smörjt in mig med lite solkräm, och fixat mig. För strax kommer Filip och Annas pappa hit och då ska vi gå och fika. Senare vet jag inte vad jag ska göra, till kvällen blir det att fortsätta med min hemtenta, när jag kommer hem alltså. Vilket jag inte vet när det är. Men det får vi se. Vill ju vara med min älskling så mycket jag kan. Nej, det får duga för nu. Antagligen kommer det upp något senare ikväll om vad som hände efter fikan och allt. Ha en bra och solig ledighet mina läsare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0