SENA INLÄGG - anledning

Ville bara berätta varför det jämt är så sena inlägg på vardagarna, detta beror på att jag först går i skolan, och så ofta jag kan så träffar jag min älskade Filip efter skolan. Och har då inte speciellt stor lust att blogga. Vilket är synd. Men iallafall, och när jag är med Filip så kommer jaf ofta hem sent och då blir det sena inlägg. Men idag så krånglade mitt internet sjukt mycket och vi får se ifall det kommer att funka i veckan. Man får hoppas på det. Ber iallafall om ursäkt och hoppas att ni läser ändå.



Kommentarer
Postat av: nathalie

Sv : Haha i totally understand you sweetie! :D<3 Vem är liksom INTE trött på skolan? ;p Men det är bara en vecka kvar typ! :O Jo allt är perfekt i mitt liv! PUSS

2009-05-27 @ 18:16:17
URL: http://nathaliehjertbergnyander.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :)

kolla gärna in min tildahb.blogg.se

2009-05-27 @ 19:55:03
URL: http://tildahb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0