Plugg, plugg och plugg.

Sitter hemma och pluggar, eller jag försöker. Den uppgift vi fick är hel konstig. Våran lärare ställer liksom frågor som han själv inte ens kan förklara när man vill ha hjälp att få en annan synpunkt på frågan. Och det finns inte speciellt mycket att hämta från Internet, så jag fattar inte alls hur han hade tänkt sig att vi skulle klara av det på fyra dagar. Men nu blev det ju som tur va lite längre, för att vi hade så mycket denna vecka i skolan så flyttade vi fram det tills imorgon.

Ahja, åkte hem från Filip idag. Det var tråkigt må jag säga, ville inte men var ju tvungen eftersom jag hade en Hemtenta att bli klar med. Önskar att jag kunde planera mina dagar och läxläsning bättre. Har varit hemma ett tag nu iallafall, ganska skönt också. Haft en underbar helg med Filip, dagar som jag aldrig kommer att glömma, nätter som jag alltid kommer bära med mig. Tack för att jag fick spendera så mycket tid med dig, önskar att jag aldrig behövde lämna din famn.

Idag tog vi det bara lungt, låg kvar i sängen länge, sen åt jag frukost. La oss i sägen igen och myste tills jag blev tvungen att åka hem. Usch och fy. Och igår var det strålande sol, älskade vädret plus att jag blev solbränd på att bara gå till Borgen och vara där ett tag och sen gå hem till Filip igen. Bilder från igår kommer imorgon. Just nu måste jag fortsätta att skriva på min hemtenta. Hade det iallafall hur bra som helst med dig från torsdag tills idag. Saknar och älskar dig <3


Ganska söt bild på mig och Filip när vi sitter och kollar på Majtåget.
Älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sötnosar ! Verkligen en super fin bild på er !

2009-05-05 @ 18:36:23
URL: http://jennydoe.blogg.se/
Postat av: Jenny

Va så lite =0)

2009-05-05 @ 19:12:51
URL: http://jennydoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0