PLUGG - det sista, nu gäller det.

Nu ska jag snart sätta mig och renskriva min svenska och samhällskunskap. Det är sjukt mycket nästa vecka, och då kommer det inte alls bli mycket bloggande. Men jag ska försöka att hitta någon tid att blogga, kanske att jag tar en paus i början av sommaren med bloggandet för att kunna koppla av och få bort all stress.

Nästa vecka kommer att se ut så här;
Måndag: Kemi A prov, Engelska redovisning
Tisdag: Gymnasieslaget
Onsdag: Franska nationella, del 4 - Tala
Torsdag: Samhällsredovisning
Fredag: Slutprov/nationella matte B, 4 timmar i streck.

Som ni ser så är det något varje dag nästa vecka. Så vi får se hur mycket det blir att blogga, förhoppningsvis lite mer än vad det blivit dem tidigare dagarna denna vecka. Imorgon är det fredag, och älskling ska följa med mig till landet, ska bli roligt. Längtar.

"Tell me how am I supposed to live without you
Now that I've been lovin' you so long
How am I supposed to live without you
And how am I supposed to carry on
When all that I've been livin' for is so far away from me."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0