Nationella gick bra.

Idag hade jag Nationella prov i Engelska A. Det var den andra av tre delar, och idag var det lyssna och läsaförståelsen. Det gick helt okej tyckte jag. Eftersom det bara var två luckor som jag inte skrev på + att det var ett antal ord som jag inte kunde förklara. Men annars gick det helt okej faktiskt. Sen under dagen var det mest slapp och skit. Efter Samhällen hade jag kemi prov som jag inte hade gjort eftersom jag var sjuk då.

Så jag gick upp till den speciella stora salen för skrivningar och skrev provet. Det var mycket lättare än vad jag hade förväntat mig så det gick bra det med. Känns faktiskt otroligt skönt må jag säga. Efter kemi provet så ringde Filip älsklingen mig och vi möttes en liten stund på väg hem från skolan. Fy tusan vad jag har saknat dig alltså. Finns inte ord för att förklara hur otroligt skönt det var att få krama om dig.

Imorgon är det fredag och då ska Filip älskling sova hos mig. Förhoppningsvis hela helgen. Ajha, nu ska jag strax gå och lägga mig. Men först fixa skena och allt sånt med tänderna. Kanske läsa lite.. ahja, får se vart det slutar. God Natt mina kära läsare.

Ps.
Filip jag älskar sig mest på hela denna jord.
Finns ingen som dig <3
Och jag är glad att jag får vara din,
och ingen annans <3
Ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0