MYS I HELGEN - tack älskling.

Har spenderat hela min helg med älskling, kanske att det var den sista. Den har iallafall varit väldigt bra, fast med många tårar fälda så har jag haft det underbart bra med dig.

Igår så var vi först hemma hos mig, tog det lugnt. Låg kvar i sängen till typ halv tolv då jag sa att jag var hungrig och ville ha frukost. Efter frukosten så tog vi en dusch, det var as skönt att ta en varm och skön dusch tillsammans med dig älskling. Sen började jag fixa mig. Det tog ungefär två och en halv timme. Men då gjorde jag annat under tiden också. Medans jag fixade mig så lekte älskling på min dator.

När klockan blev halv fyra var vi klara för att åka hem till älskling. Eftersom vi var lata och så hade ju solen gått och gömt sig så tog vi spårvagnen hem till honom. Väl hemma hos honom så började vi snacka med hans pappa, och sedan fikade dem med deras vanliga kaka. Efter att dem fikat så började vi bära ut deras gamla soffa. Jag och Anna tog dynorna medans Filip och hans pappa fick bär sofforna ner från översta våningen.

Vi hade as kul, för jag och Anna stod och slåg sönder dynor och skit. Och sen när Filip hade varit duktig och burit ner alla soffor så stod han också och slåg sönder sofforna. När vi hade slagit sönder dem och sen lagt dem i återvinningen så gick vi ner till hemköp och handlade mat till Tacos som vi skulle äta. Just det, innan vi skulle gå ner till hemköp så hittade jag och Filip en igelkott och döpte den till Igelkotten Ivar.

   

   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0