Lägg ner för i helvete!

Jag orkar inte med dig och inte dina vänner längre. Jag trodde vi kunde snacka om allt, men jag hade tydligen fel! Inte fan trodde jag att du var en som gick jag snackade skit bakom ryggen eller gick och berättade de saker som jag sagt till dig i förtroende! Och du kan inte bestämma över mig vilka jag ska träffa eller inte, det är fan mitt liv och jag gör vad fan jag vill med det. Jag vill inte att DU eller någon annan wannabee vän ska bestämma det åt mig. Vi bor i ett fritt land och då ska man fan kunna få leva fritt!

Och vad fan händer med samhället? Trodde samhället hade blivit bättre, men ännu en gång hade jag fel. Samhället blir ju fan bara sämre och sämre, lika så blir min ork på att kämpa sämre! Man ska fan kunna få vara den man är utan att bli mobbad, eller har jag helt fel? Jag vill kunna gå på stan och vara mig själv, jag vill inte längre gå på stan och låstas vara någon som jag inte är.

Lev erat egna liv istället för att lägga er i mitt liv! Orkar inte med er mer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0