HUR REAGERAR DU? - så reagerar jag

Jag har lagt märke till en sak, och det är hur man reagerar när någon annan säger något till än från den som man snackar med. Jag reagerar starkt på det har jag märkt. Och tyvärr vet jag inte varför. Men varje gång blir jag arg och ledsen, rädd och ångestfull. Varför? Jag vet faktiskt inte. Men det finns en förklaring till varför just jag reagerar så. Anledningen var att en kompis sa till mig att min dåvarande pojkvän hade gjort slut och inte skulle höra av sig.

Jag hade bett honom dagen innan att be min dåvarande pojkvän att ringa mig, men det jag fick som svar från honom var: Det är slut Lina, han tänker inte höra av sig. Dem orden, dem orden skadade mig så fruktansvärt. Och det var då jag för första gången fick den här känslan.

Det kan vara det, den känslan som jag då fick kommer tillbaka. Jag blir rädd av att det är något dåligt som är på väg att hända eller något liknande. Jag försöker verkligen att inte bry mig, men det går inte. Klarar inte av att stänga ute något sånt. Det sätter sina spår, och den händelsen då jag första gången fick denna känsla, var snart två år sen. Och man borde ju liksom kunna glömma.

Men tyvärr är jag en person som inte kan glömma saker. Jag minns exempel vad jag gjorde den 15 april 2007, och vad jag hade för kläder och skit. Det är skumt jag vet. Men det jag minns det och kanske är det därför jag inte kan glömma saker så lätt, att jag har lätt att minnas och svårt att glömma. Hur reagerar du? Bryr dig inte eller hur gör du?



Kommentarer
Postat av: M a t i l d a - allt och ingenting♣

själv så har jag väldigt svårt att glömma, men lätt att minnas.

2009-05-28 @ 23:50:13
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhej sötnos!

jättefin blogg:)



gå gärna in på min och lämna en kommentar:)<3

handlar om allt från mode till musik och mitt underbara liv =)



www.thjenni.blogg.se

2009-05-29 @ 21:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0