HELGEN - fredag

Hmm... fredag betyder som vanligt sista skoldagen på veckan, och idag var det ovanligt skönt med fredag må jag säga er. Anledningen till att det var ovanligt skönt var för att älskling äntligen ska följa med mig till landet hela helgen. Älskling kom och kollade på min idrott och sen efter den så gick vi ner till stan och köpte avslutningskläder till mig. Slutade med en vit tubklänning.

Efter det åkte vi hem till mig, jag duschade och började sedan packa lite som jag skulle ha med mig. Åkte senare till Maxi, eller Ingelsta köpcentrum och handlade lite. Senare fortsatte vi till landet. Lagade mat och sen myste vi en massa. Tack för denna dag och natt, och tack för att du fanns hos mig i natt när jag verkligen som mest behövde dig <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0