FRILUFTSDAG - beachvolly

Idag hade vi frilufsdag i folkparken där alla som går NS skulle spela beachvollyboll. Mitt lag vann två av fem set i början. Kändes bra, men synd att vi missade det sista med så få poäng. Och tyvärr kunde jag inte prestera det jag egentligen ville, för min handled svullnade upp.

Efter att ha spelat det första matcherna så hade klockan hunnit bli halv elva, då var det dags för alla att bege sig upp till skolan för att äta lunch. Vi fick kokt korv, fast att det egentligen skulle ha varit chicken nuggets. Ahja, man får väl vara nöjd med det man får, eller hur? Iallafall, när vi hade ätit klart gick jag, Jennie och Azra tillbaka till folkparken. Men eftersom det var ett tag kvar tills vi skulle spela slutspel så hoppade vi på studsmattan istället.

Vid studsmattan så hittade vi även Edita, Anela och Emil. Hoppade lite med dem och sen efter att ha hoppat ett tag gick alla tillbaka till beachvollybolls planerna och skulle värma upp inför slutspelet. Men det kom inte något slutspel, så jag log och solade istället och kollade på de andra som spelade på skoj. Tack för denna dag. Lite bilder som jag tog när jag solade.

 



Tro det eller ej, men alla bilder jag tar är med en mobilkamera som har en 2.0 megapixel.
Tycker de blev bra ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0