FRÅGESTUNDEN SLUT - många frågor.

För ca tre timmar sen så avslutades frågestunden, och nu när jag loggade in och såg hur många frågor det var blev jag glad, och därför kommer jag göra att jag skriver frågan och sen mitt svar. Det kommer bli ett långt inlägg, men så är det när man får många frågor att besvara.

Har du några syskon? Om ja, hur är eran relation? - Ja, jag har en syster och två låstas börder. Med min syster har jag en väldigt nära kontakt med, men med mina låstas bröder är det inte så mycket.

Går du i skolan? - Ja, jag går första året på gymnasiet och börjar det andra i höst.

Vilken linje går du? - Jag går speciell utformade pogramet Natur/Samhäll, förkortas NS.

Röker du? - Nej.

Varför bloggar du? - Jadu, jag bloggar av olika skäl. Ibland är det för att jag vill bli av med en massa i huvudet. Men ibland så vill jag bara dela med mig av vad jag har gjort under dagen. Jag skrev dagbok förut, och när jag fick egen dator så började jag blogga, och använder bloggen som en dagbok ungefär.

Vad fick dig att börja blogga? - Jag har alltid gillat att skriva dagbok, och eftersom jag hade tillgång till internet så tänkte jag att istället för att skriva allt i en dagbok som ingen kan läsa så kan jag ju dela med mig en liten bit av mitt liv till andra genom att blogga.

Bästa och värsta ämnet i skolan? - Förut när jag gick i grundskolan var mitt bästa ämne bild, men nu är det nog matte måste jag säga. Och det värsta ämnet är både samhällskunskap och historia. Verkligen hatar det.

Bästa film? - Har ingen direkt bästa film faktiskt. Men har många som jag tycker om.

Favorit låt? - Har ingen direkt favorit låt heller, men jag har otroligt många som jag älskar att lyssna på om och om igen.

Har du något motto? - "Lev dagen som den kommer, du kan ändå inte förutse framtiden"

Hur länge har du varit tillsammans med din pojkvän? - Jag har varit tillsammans med min pojkvän i snart tre månader. Men ifall jag ska vara exakt så är det två månader, elva dagar, tre timmar och tio minuter ^^

Har du gjort något pinsamt? - Det har jag säkert, men inget som jag kan minnas just nu.

Du skriver att du inte vill falla tillbaka, kan du berätta vad som har hänt? -  Det är mycket som har hänt i min barndom som gör att jag börja tänka. Och när jag en gång i tiden mådde dåligt, för att jag hade börjat tänka väldigt mycket, så slutade jag äta, jag skadade mig själv och liknande. Och jag vill inte falla tillbaka till den tiden igen. Därför skriver jag mycket om det, för jag tror och märkt att jag mår bättre efter att ha skrivit av mig lite.



Kommentarer
Postat av: Johanna [s h o n a l i]

Sv: Hihi :)

2009-05-25 @ 21:05:11
URL: http://shonali.blogg.se/
Postat av: maalinK

jorå:)

2009-05-25 @ 22:58:04
URL: http://malinnn.blogg.se/
Postat av: Louice

sv:hihi okejokej:D

2009-05-26 @ 15:11:05
URL: http://sundqvistlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0