Filip, Freddie & laga mat

Efter skolan blev det att vara med älskling en liten stund, då jag åt macka eftersom jag var grymt hungrig. Hungrig så att jag trodde jag skulle dö, illamående var jag också. Ahja, tack för mackorna älskling. Efter att jag ätit så gick vi till älsklings rum och myste en liten stund.

Vid typ halv fyra så såg jag Freddie och tänkte att jag kunde följa honom till bussen, så ringde och hörde ifall det var okej. Vilket det var. Vi stod och snackade as länge och det var as skönt att kunna prata ut om allt och inget. Han tog även fel bussen, men stannade tills rätt buss kom, vilket ledde till att jag missade min buss. Så jag fick gå halva vägen och sen kom en annan buss som jag kunde ta. Tur det, för jag hade inte orkat gå hela vägen hem själv.

När jag sen kom hem så sprang jag upp på toaletten för att jag var så förbannat pissnödig, gick sedan ner igen och pratade med mamma, hon bad mig att laga mat. Men innan det var jag tvungen att gå till affären, ville inte först men gjorde ändå. Ajaj mina fötter sen alltså.

Efter att ha varit i affären och handlat bröd till veckan så började jag med maten. Mamma hade först tänkt sig att göra pannbiff och potatis, men eftersom jag fick det iskolan så blev det köttfärssås istället. Och jag måste erkänna att jag bara blir bättre och bättre på att laga mat, speciellt med mammas närhet. Det blev en lyckad middag som blev väldigt italensk. Älskar dig mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0