TACK ATT DU FINNS BABY!

Tell me how am I supposed to live without you
Now that I've been lovin' you so long
How am I supposed to live without you
And how am I supposed to carry on
When all that I've been livin' for is so far away from me.



Saknar dig så fruktansvärt mycket älskling. Jag har nu varit från dig i 3 dagar, och jag vet inte alls hur mycket mer jag klarar av. Jag måste få träffa dig snart igen. Det är fruktansvärt att sakna dig så här mycket, det gör ont i mitt bröst. Men det är positivt, men samtidigt jobbigt eftersom jag vill vara vid din sida. Att inte få höra din röst, känna din värme, känna dina mjuka läppar kyssa mina, det är frukstansvärt jobbigt. Fatta att jag har en saknad i mitt bröst, fruktamsvärd stor och plågsam. Men oavsett hur plågsam den är så är den positiv. Älskar dig för alltid älskling.

Me, Lina, loves Filip Ramstedt now and for ever. Nothing are going to stop loving you.
You are my heart and I can´t live without you darling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0