DELAD NATT MED ÄLSKLING - från igår till idag

Efter att jag sagt hej då till Emma så åkte jag och älskling hem till mig. Jag började städa mitt rum och eftersom jag städade så la sig älskling i min säng, och jag hade jätte svårt att städa och inte lägga mig bredvid honom. Men lyckades ganska bra tyckte jag. Sen gick vi till Willys och handlade en massa onyttigheter, och myste senare när vi kom hem. Startade en underbart bra film. Och tro det eller ej, älsklingen såg den med.

Vi såg på Dirty Dancing 1 och jag måste erkänna att det var sjukt länge sen jag såg den men ändå viste jag hur den var. Efter att ha sett den filmen så tyckte jag faktiskt att tvåan är lite bättre, men jag minns inte varför. Efter att ha sett filmen så myste vi lite till och satte sedan på tv:en för att se vad som fanns att titta där, hittade en film på ettan som båda hade sett innan, men såg den igen. Sen när den var slut gick vi och la oss.

Tack för den underbara natten med dig och hoppas att denna natt blir lika underbar. Älskar dig <3


Bild på oss från idag, älskling satt vid datorn och lekte lite ^^ Älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0