Day with Filip and Anna

Vaknade upp hos Filip idag. As mys må jag säga. Låg kvar ett tag i sängen, sen gick jag och Filip och åt fruksot, eller iallafall jag gjorde det. Anna kom och satte sig bredvid oss ett tag och vi bestämde oss för att gå upp till Borgen senare. Efter att alla duschat och fixat sig så började vi vårann färd till Borgen, och det var as skönt ute må jag säga. Rena sommarvärmen, eller vad säger du älskling?

Gick först till Konsum där älskling och Anna köpte frukost. Sen gick vi till en random bänk och satte oss och åt. Efter att ha ätit lite så fortsatte vi våran färd, kom till Borgen samtidigt som alla karuseller öppnade. As nice, köpte sex styckna biljetter, och vi ville direkt åka Virvelvinden. Och vi åkte gratis, för dem glömde ta våra biljetter. Men vi sa inget utan fick åka tre karuseller istället för bara två. Härligt värre.

Efter Virvelvinden gick vi till den karusell som jag ville åka, men den var inte som jag trodde att det var. Men den var rolig iallafall, den började helt okej, men det jag inte visste var att den åkte 360 grader, usch vad läskigt. Men det var inte det som var läskigaste, utan det var att efter den typ stannat en liten stund längst ner så började den åka sakta och stannade högst upp upponer. Trodde fan att jag skulle dö, för att när jag hängde där uppe så började jag gleda av sittsen och bygeln, plus att jag var tvungen att spy samtidigt, så jag blev tvungen att svälja min egna spya. Fy fan vad äckligt.

Jag mådde fruktansvärt illa efter den karusellen så vi vilade ett tag, köpte godisremar och sedan bara vandrade runt ett tag. Efter att ha gjort det ett tag så gick vi till en ny karusell då Filip tyvärr blev slagpåsen, jag och Anna liksom tryckte honom mot sidan när vi snurrade, var inte meningen. Sen gick vi och solade ett tag, blev bränd på axlar och bröst.. ajaj. Efter solandet gick vi hem igen och tog det lugnt. Tack för en rolig dag Filip och Anna :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0