Skolan = helt okej

Dagen i skolan var helt okej. As soft, vilket vi inte haft på ett tag, och mer soft kommer det att bli denna vecka.
Åkte tidigare till skolan idag, för jag hade fått tid hos våran Studievägsledare, för att prata om hur jag ska göra med Eng B, och det blev goda svar på det. Jag har nu valt bort Eng B som egentligen är ett grundämne, men eftersom jag går NS så kan jag välja bort det och ta en annan kurs, bara jag får ihop tillräckligt med poäng. Så det gjorde jag och valde istället Miljökunskap A.

Efter att ha pratat med henne så blev det att slappa i 45 minuter innan min svenska skulle börja. Vid tjugo över nio eller något ringde min underbara pojkvän mig och vi pratade tills jag blev tvingad att lägga på. På svenskan blev det soft, vi skulle läsa någon text och sen skriva om sina förebilder och ifall man hade gjort något som man egentligen inte ville och hur det kändes då. Efter svenskan var det dags för lunch, maten dög.

Sen blev det kemi, där vi fick ett häfte med förklaring och fyra uppgifter sen gick våran lärare hem på grund av sjukdom, så kanske inte har någon kemi imorgon, vilket betyder att det blir en soft dag då man knappt gör något då heller. Sen blev det engelska där vi inte gjorde ett skit. Vissa personer fick gå och prata inför nationella proven som vi ska ha på torsdag. Hoppas att det blir bra. Soft lektion och efter engelskan slutade jag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det sant att du gjort abort?

2009-05-14 @ 18:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0