DAGARNA MED ÄLSK - tack!

Denna vecka har jag åtminstonde fått vara med min älskling en liten stund. I måndags så var vi flera timmar, ännu en massa goda minnen med dig. Gick först ner på stan och handlade lite. Älskling köpte CS, medans jag köpte ett par shorts och ett linne. Sen så ville vi vara tjocka så vi köpte godis och cola, gick senare hem till älsk och myste lite till. Sen blev det GH och jag ägde nästan hela tiden.

I tisdags så var det frilufts dag, och efter frulufsdagen så var jag med älskling. Tog det lugnt och myste hela dagen, och cyklade senare hem, det var hur skönt som helst. Och ganska precis när jag kom hem så började det regna. Hade tur med vädret där alltså.

Ondagen sen så träffade jag älskling en snabbis innan min idrott, sprang hem till honom, och då menar jag verkligen sprang. Var med honom och Patrik en liten stund. Sen sprang jag tillbaka till idrotten. När mitt nationella i franska sen hade slutat så gick jag ner till älskling och var med honom och Patrik lite till. Klockan blev mycket och jag skulle hem, vilket inte var speciellt lätt eftersom det var motvind och jag kom inte en meter framåt.

Idag så träffade jag älskling mellan min engelska och kemi. Det var mysigt som alltid fast att det inte var så länge. Men bättre än inget må jag säga. Gick även ner till älskling och Patrik en liten stund efter skolan. Tack för dessa dagar, och jag ser framemot med en helg med dig <3 Älskar dig.



Kommentarer
Postat av: H82beme

De gör ja med <3

2009-05-28 @ 19:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0