Behöver inte dig!

Har du någon aning om hur jag mår när du slår mig, när jag ser dig, när du förföljer mig? När du bara dyker upp framför mig? Jag mår inte bra av det, och jag HATAR dig så mycket att jag önskar att du inte va min pappa. Men det är du, och jag hatar det fruktansvärt mycket. Jag gråter och gråter, men ändå fattar du inte, du bara fortsätter! Jag HATAR dig! Var snäll och lämna mitt liv, rör inte om det som i en gryta, det är bara svårt att få ut till en paj sen. Ifall du vill ha kontakt med mig så kontakta socialen innan, sen kan du säkert prata med mig.

~ Även om du tog tillbaka allt som du har sagt, även om du grät och sa att du aldrig känt så här, även om du sa förlåt för allt som du gjort så skulle jag aldrig se åt dig igen jag svär. Om du lovade att ändra dig och bli mormal, om du sa att jag alltid att älska dig, så spelar det ingen roll. För tro det eller ej jag älskar inte dig.

Du får stå kvar, för jag går nu. För jag är starkare än du, ja jag är så mycket starkare än du, det har jag lärt mig nu.

Du har sårat mig mera än du tycks förstå Men ett öga för ett öga, ja det heter väl så Och du som tror på karma, och kallar dig lärd Borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd ~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0