Älskling sjuk :(

Igår skulle älskling sovit hos mig, men han blev sjuk så det blev att jag var hos honom och tog hand om honom. Fast det så var det väldigt mysigt. Kommer lite bilder snart. Var hos honom från att jag sluta till typ elva, det var kul och väldigt svårt att lämna hans famn senare. Men måste man så måste man antar jag. Eller?

Idag så var jag nere hos älskling igen, och ska dit snart också. Efter att jag skrivit detta så åker jag. Han mådde mycket bättre idag, och det känns skönt. Har haft en underbart rolig förmiddag med honom och hoppas att kvällen blir lika bra den. Imorgon kommer jag dock inte kunna träffa honom. För då är han med Patrik, men jag får väl prata med honom i telefon och så istället antar jag. Här kommer bilder från igår och idag.

     



   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0