2 UNDERBARA MÅNADER - tack för att du finns.

Idag firar Gustav Filip Tommy Ramstedt och jag två månader tillsammans. De har varit helt underbara och jag hoppas att det kommer att bli VI för evigt. Jag älskar dig så mycket så att det inte går att beskriva. Inte ens världens ord kan beskriva för dig hur mycket jag verkligen älskar dig, och jag kommer alltid att älska dig.

Hade en underbart bra dag med dig i dag, och jag hoppas att helgen blir lika bra den. Du är allt för mig, ingen kan ersätta den plats du har i mitt hjärta, och ingen kommer kunna betyda så mycket som du gör för mig. Det finns ingen och det kommer inte heller att göra. Den film du idag fick av mig hoppas jag att den kan berätta lite mer om hur mycket jag verkligen älskar dig. Tack för att du finns i mitt liv och för att du vill vara min och ingen annans.

~ 14 mars - 14 maj 2009 ~




Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis sötnosar =0) Det kommer va ni för alltid och som jag sa innan, ni är så söta tillsammans !

2009-05-15 @ 12:07:06
URL: http://jennydoe.blogg.se/
Postat av: EmmaWictoria

ja det var det :D <3



Det är bara att komma hit :) <3



hälsa tbx ;)

2009-05-15 @ 17:17:03
URL: http://emmawictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0