VÄRME&SOL - lycka

Visst är det skönt med solen som bränner på ryggen? Att man verkligen känner att nu är sommaren på väg? Jo, enligt mig är det klart skönt. Men för mig som har en känslig hud är det inte lika roligt. Speciellt inte nu, jag har bränt sönder både axlar och rygg. Säger bara AJ!

Ahja, i mitt förra inlägg berättade jag om att jag inte hittade min plånbok, men idag fick jag ett packet, Och i det packetet så fanns min plånbok. Jag blev hur glad som helst, för allt fanns kvar. Tack så mycket för att ni lämnade tillbaka den. Nu ska jag sova, mår hur dåligt som helst pga värmen, vet att jag inte ska klaga. Men ibland blir det för mycket av det goda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0