UPPEHÅLL - hinner inte med mig själv

Jag har nu bestämt mig för att ta ett uppehåll från bloggen ett tag. Och anledningen är att jag inte hinner med mig själv och att jag har mycket att göra på dagarna och hinner/orkar då tyvärr inte blogga senare på kvällen. Däremot kommer det komma upp bilder och texter minst 1 gång varje dag på min bilddagbok.

Där kan ni även se bilder ifrån konfirmationslägrena som jag varit ledare på plus mycket annat. Imorgon åker jag till liseberg, och när jag kommer hem så kommer det väl att komma upp några inlägg om midsommar och lite från denna vecka och självklart från liseberg, bilder är jag inte säker på, men förhoppningsvis så kommer det nog att komma ett få tal. Ha en bra sommar allesammans.

Klicka här för att komma till min bilddagbok.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0