TORSDAG DEN 18:e - 40år

Efter att Elias lämnat av mig vid Filip så gick jag till honom. Men det jag inte visste var att de skulle till Lidl, men jag fick dem att ta min väska uppför trappan och in till honom. När vi lämnat väskan så gick vi till Lidl och Filip och Patrik fick köpa sitt godis. Vid halv tre åkte jag hem och började fixa mig. För att senare åka till mn låtsas pappas bästa vän som fyllde 40 år.

När vi kom dit så fick ganska direkt lite mat, eller lite och lite var det inte direkt. Men det vat otroligt gott. Efter maten spelade vi ungdomar/barn lite Gituar Hero 3. Det gick så där, fick en komlimang om att han jag körde mot att jag var den bästa tjejen han någonsin spelat emot. Det kändes bra + att både han och jag låg på samma nivå i spelet.

Vid åtta blev jag allt tröttare och tröttare, höll på att somna flera gånger om, men lyckades hålla mig vaken tills vi skulle hem. Men vi åkte inte förens Metrix var klar på TV, vilket jag inte alls ville vänta på egentligen. Men hade inget annat val. Det var iallafall väldigt trevligt och roligt att vara där under en kväll. Dock var jag väldigt trött, men så är det när man har varit ledare för 28 konfirmander.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0