TO YOU BBY

14/3 2009
- Ett datum jag alltid kommer att minnas. Dag som natt. Det var den dagen då mitt liv förvandlades till en dröm, ett liv med en sådan underbar person som dig hade jag aldrig trott att jag skulle få. Men tro det eller ej, jag fick det jag önskade och jag lever i en dröm med dig vid min sida.

Tack för att jag fick chansen att vara din och ingen annans. Du är värd mer än vad diamanterna kan erbjuda. Du är underbar. Det finns inte tillräckligt med ord för att kunna beskriva det.

Älskar dig Filip Ramstedt <3




Kommentarer
Postat av: lina

sv: allt är bra här!

själv? :-)

2009-06-04 @ 20:41:27
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: H82beme

aw börja nestan gråta :'(

2009-06-04 @ 21:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0