SVAR TILL ANONYM

Jag tycker inte alls om hur du skriver till mig. Och bara så att du vet, så behöver man inte vara tolv ifall man har en bild på nalle puh eller ifall man har en del av en text från High School Musical. Vem som helst får ha det. Och ifall man följer min blogg, vilket jag antar att du inte gör så kan man få reda på hur gammal jag är. Men eftersom du inte vet om det så ska jag inte vara för dum mot dig, men kan säga att jag ska börja andra ring på gymnasiet, så jag är definitivt INTE tolv, utan ett antal år äldre.

Iallafall, ifall jag har Nalle Puh på en bild, eller en del från en låt från High School Musical så ska du inte trycka ner det på mig. Texten beskriver kanske saker som du inte vet, och bilden på Nalle Puh. Den har väl inte gjort dig något? Eller? Vem som helst får ha Nalle Puh eller någon annan Disney figur på sin blogg. Vi bor i ett fritt samhälle och då får vi näst in till göra som vi vill. Och med detta vill jag även säga att ifall du har några negativa saker om min blogg eller mig så kan du hålla dem för dig själv. Jag vill inte veta vad du eller någon annan tycker om mig om det är negativt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

excuse me... hahaha nae rå, jag vet vem du är, jag vet hur gammal du är. Du behöver inte ta't så hårt ;) va lite roligt bara

2009-06-14 @ 20:31:01
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

låter inte alls kul :-/

2009-06-14 @ 23:30:24
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: du vet nog vem :o

Hahahahahhahahaha Fail xD undara hur gammal han/hon e efter som han/hon vist att texten var från HCM xD lol fail hhahaha powt osv xD

2009-06-15 @ 01:21:45
Postat av: Anonym

till "du vet nog vem"



haha låt mig inte skratta, alla vet nog vad High School Musical är.. hur fan kan man missa de? Och de du skriver "undra hur gammal han/hon är.." de låter som att "jag" är 12 år (vilket jag inte är). Och de låter som att jag är en liten skit unge bara för att jag vet att texten kom därifrån. Som att jag kollar på de. Men nu är de ju så att de finns en del som faktiskt har små syskon ;) tänk på de.



Jag tyckte bara att de va lite barnsligt att en 92 lyssnar på de. men jag ska inte bry mig så.. varsågod! :)

kiss and love käre HCM "textare" ;)

2009-06-24 @ 17:33:06
Postat av: Linnéa

Du ska sluta trycka ner Lina. Du verkar vara betydligt ung. Eller iaf omogen som håller på såhär. Har du inget bättre för dig att läsa hennes blogg som du bara stör dig på? Och håll dina åsikter om att du tycker att det är barnsligt att 92:or lyssnar på musik från disneyfilmer vem bryr sig om vad du tycker? Du vågar ju inte ens berätta vem du är. Så sluta nu! PEACE<3

2009-07-09 @ 22:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0