SVAR TILL ANONYM

Du får tycka och tänka vad du vill. Men jag är inte den som kollar på High School Musical, utan precis som de flesta har små syskon. Och nu är det så att min sytser tycker om High School Musical och har där ifrån fått texten från en av de låtar som beskrev exakt hur jag kände. Och vem som helst kan få lyssna på det dem vill utan att vara barnsliga. Vi bor i ett fritt land och har då möjligheten att göra i stort sett vad vi vill.

Men ifall du tycker att jag är barnslig som har lagt ut en High School Muscial låt och sen skrivit av en liten del av texten så får du tycka det. Men skriv inte det till mig så att jag ser det. För det är bara fegt. Eftersom man oftast själv har lyssnat på låtarna och sen kanske nynnat på dem. Bara att man inte vågar erkänna det utan trycker ner andra som gör det istället. Vem du nu är, väx upp lite så du snäll.




Kommentarer
Postat av: Anonym

ja har vuxit upp ;)



men inte du HAHAHA

2009-06-29 @ 23:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0