SAKNADEN - orkar inte mer

Alltså, ohoho!!
Jag klarar inte mer snart. Har varit ifrån dig sjukt länge, och även ifall vi träffades en snabbis igår så räcker inte det. Jag har varit borta alldeles för länge från dig. Och jag vill inte ens tänka på hur det kommer att vara när du åker till Hultfreds. Jag kommer dö av saknad.

Vill ha din närhet varje sekund, klarar inte av att vara ifrån dig, även om jag måste. Trodde aldrig att jag skulle känna denna saknad igen, men det gör jag och jag verkligen hatar den saknaden. Saknaden blir det någon annan känsla som jag tror INGEN vill känna.

Jag älskar dig Gustav Filip Tommy Ramstedt <3




Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

aw!

2009-06-20 @ 00:21:47
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0