ROLIG DAG - julia,freddie&c/o

Idag hade jag sovmorgon. Kunde sova ända till klockan åtta. Kändes skönt eftersom det var två hela timmar längre än vanligt. Åkte till skolan vid tio, trodde att matten började halv elva. Vilket den inte gjorde. Så jag satt och hade tråkigt medans jag väntade. Smsade med Filip och Freddie.

På matten gick vi igenom matte A&B nationella. Jag fick sedan stanna kvar efter matten för att få reda på mitt betyg. Fick G i matte B - eftersom jag missade en viktig del av matten och kunde därför inte få högre. Men är nöjd. I matte A fick jag ett VG - eftersom jag hade vissat på nationella att jag kunde mer än vad jag trodde och jag kunde lösa uppgifterna generellt ist för att antag något.

Efter matten slutade jag, mötte upp Filip och vi skyndade oss sedan ner till Ungdomsmottagningen. Kom dit väldigt tidigt, så vi satt och väntade tills klockan blev ett då jag hade min tid där. Gick in till min barnmoska och pratade, kollade även klamydia. Får svar inom 14 dagar. Efter besöket hos barnmoskan så gick jag och älsk till Hörsalsparken där vi mötte Patrik, gick sedan till Gottoteket och köpte godis och sen hem till Filip.

Vid halv tre så smsar sötingen Julia mig och sa att hon kunde ses tidigare, blev sjukt glad, gick och mötte henne. Freddie hade smsat Julia och frågat ifall hon ville komma till kärleksparken. Vi gick dit men hittade inte. Så Freddie fick komma och möta oss typ. Var med han och ett gäng till på Linus och Ville. Vid halv fyra stack jag och Julia ner till stan, upp till Filip och hämtade mitt Photoshop.

Cyklade sedan till Freddie igen och väntade tillsammans med honom på hans buss. Åkte sedan den långa vägen hem. Just det, påvägen hem så mötte jag även två söta killar från min gamla goa klass 9c. Hälsade, men alla tre hade brottom. Så det blev bara ett hej typ.
Tack för denna otroligt roliga dag. Hoppas att det blir flera sådana dagar i sommar sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0