NATT HOS ÄLSK - mysigt

Igår så var det en seg dag i skolan. Hade bara mitt matte B prov och sen var jag med på en matte A lektion. Eftersom klassen är uppdelade så att vissa läser matte B och andra matte A. Man säger annars SP-matte och NV-matte. Anledningen till att jag var med på den var för att jag och Jenny gjorde provet på två timmar och sen bara satt och degade. Så vi sa att vi skulle vara med på matte A lektionen med de andra från klassen.

Efter skolan så åkte jag hem och jag försökte fixa min cykel, men jag va för svag, så jag ringde Joni och han kom och försökte fixa den. men inte ens han kunde. Aha, började sedan att packa och va med min kära syster. Älskar dig syster min, bara så du vet det. Vid kvart i sex åt jag tacos och drygt en och en halv timme senare åkte jag ner till älskling.

Hos älskling så tog vi det lugnt, kollade saker på datan och sen spelade vi GH, dock var jag inte i form. Usch, men det kommer älskling, jag SKA äga dig lika mycket som jag gjorde sist. Anyway, hade det mysigt och roligt som vanligt med dig. Ser framemot ännu en natt med dig. Älskar dig <3



Kommentarer
Postat av: M a t i l d a - allt och ingenting♣

hej, skulle du kunna vara snäll och rösta på mig här

http://encs.blogg.se/2009/june/utkast-nu-har.html#comment

jag är nr.9

2009-06-07 @ 01:45:19
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0