HELGEN - morsdag

Vaknade flera gånger under natten för att solen var högt uppe på himlen redan vid 03.47... och varmt i rummet var det också. Efter att vaknat första gången då så var det svårt att somna om och sova längre. Somnade en stund men vaknade kort efter, så höll et på till typ tio, då jag gick upp. Åt frukost, och senare vid ett ungefär så åker jag och älskling till affären.

När vi sen går hem från bussen så plockar jag blommor till mormor eftersom det va morsdag. Gick till sjön där mormor och syrran var, syrran badade. Lika så gjorde min älskade hund. Fixade sedan en bukett med blommor till både mamma och Filips mamma. Åkte sedan hem.

När jag kom hem så letade jag efter min plånbok så jag kunde följa med älskling ner till Halvars för att fira hans mamma. Men hitta den inte, så det blev att avboka den delen för mig. Letade lite på kvällen, sen så tog jag det lugnt, pluggade lite kemi och så vidare.

Tack för en underbar helg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0