HELGEN MED ÄLSK - lördag

Igår lördag så vaknade älskling förre mig, han fixade i ordning sig medans jag låg och sov. Sen när jag vakna så åt jag frukost, sminkade mig och sen spelade älskling och jag GH, dock vann jag inte. Är inte i form verkar det som. Efter det så gick vi ner på stan för att jag skulle handla ett par saker. Vi köpte även godis och läsk som vi skulle ha med oss senare.

När klockan blev strax innan fyra så satte sig, jag, Filip, Anna, deras mamma och Janne (deras låtsas pappa) i bilen för att sedan åka en timmes bilfärd till Jannes mamma för att fira hennes födelsedag. När vi kom fram dit så var det mycket att hälsa och säga sitt namn. Vid sex någon gång fick vi underbart god mat, speciellt brödet, eller vad säger du anna?

Klockan blev snabbt åtta och då satte sig alla killar + jag och anna och kollade på fotbollsmatchen mellan Sverige och Danmark. Innan matchen så tippade jag 0-1 till Danmak, och visst så slutade den det. Efter matchen blev det att ta det lugnt och mysa lite. Senare åkte vi hem och sov ganska direkt. Tack för denna helg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0