HELGEN - lördag

Låg kvar i sängen länge idag, man kunde höra fåglarna kvittra och solen lös in i rummet. Det var otroligt varmt och det vi gjorde idag var att först ät frukost, och senare gå och lägga oss och sola. Senare gick vi ner till trädgården och jag skulle klippa gräset, men klipparen funkar inte. Hittade en katt som var jätte gosig och härlig. Kelade lite med den. Fikar efter en stund, och efter fikat gick vi ner till trädgården igen och försökte få igång en annan gräsklippare, lyckades.

Vi halv sex tiden går jag och älskling en promenad längs sjön, vackert väder med en vacker person. Helt underbart. Syrran kom senare till bryggan som jag och älskling satt på. Hon badade. Men inte jag eller älskling. Gick tillbaka och åt gott sen så myste jag och älskling resten av kvällen.

Tack för en underbar dag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0