FÖRLÅT FÖR EN DÅLIG UPPDATERING

Jag ber hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har skrivit så mycket på bloggen. Men det beror på att jag haft mycket att göra denna vecka eftersom det varit den sista veckan i skolan. Och jag har även gjort en massa annat kul. Vilket har lett till att jag inte hunnit eller orkat skriva speciellt mycket på bloggen. Och därför tänkte jag nu berätta lite kort om denna vecka. Kanske att jag redan berättat något, men det är ju alltid bra med lite repition.

Måndag; Vanlig dag i skolan, fick reda på ett par betyg och vad jag fick på mitt Kemiprov. Senare på kvällen tog jag det lugnt, träffade Filip en liten stund. Måde dåligt, så blev lite texter om hur jag kände och så.

Tisdag; En lektion i skolan, sen så åkte jag och Filip ner till ungdomsmottagningen. Det gick bra där. Senare så träffade jag Julia, Freddie, Linus och Ville i kärleksparken. Mötte senare Freddie vid hans buss och sen åkte jag hem. Bloggade och tog det allmänt lugnt.

Ondag; Fika på svenskan, sen hade jag ett långt håll. Gick ner till Filip och var med honom ett litet tag. Senare kom Patrik och vi gick ner och åt lite. Jag var jätte hungrig och åt typ upp Filips kebabtallrik. Senare så hade jag idrott och sen slutade jag. Tog det lugnt även denna kväll.

Torsdag; Indrotuktion på sommarjobbet på Stadium Lagret. Det var helt okej. Fick även börja jobba redan då. Kändes bra. Sen åkte jag hem till Filip, vi käkade lite tillsammans med Patrik och Anna. Filip var duktig och bjöd alla på maten.



Kommentarer
Postat av: p&c

sööt blogg! <3

2009-06-17 @ 23:51:50
URL: http://pokicoki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0