ÄNTLIGEN - sommarjobb klart

Enda sen början av detta år då man kunde börja söka sommarjobb. Det dröjde sjukt länge innan jag fick svar. De första svaren var att jag fick komma på interjuv, sen de andra svaren var att jag inte hade fått något jobb. Så då började jag tappa gnistan på att fortsätta söka.

Men jag fortsatte, mamma och min låstas pappa tipsade om Studim Lagret i Norrköping. Och jag ringde och snackade med dem. De bad mig skicka CV och sånt. Gjorde det. Sen dröjde det drygt en månad innan jag fick svar. Då de sa att de skulle höra av sig. Vilket dem inte gjorde, så jag hörde av mig till dem. De sa samma sak i telefonen som de sa på mejlet.

Men jag gav inte upp, eller jag började ge upp. Men Filip och mamma fick mig att fortsätta kämpa. Kännde idag att jag måste vara som en plåga för att de ska fatta att det faktiskt är sommarlov redan nästa vecka. Så jag ringde idag och frågade lite hur det blir. Och snabbt svarade han; Du är välkommen på introkution nästa torsdag klockan 08.00 utanför Stadium Lagret. Ses där.

Jag är sjukt glad för att jag äntligen har fått sommarjobb, och jag vet att det är bra betalt där. Så jag kommer förhoppningsvis ha en systemkamera i slutet av sommaren. Nu blir jag ännu mera glad. Ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: lina

vad kul, grattis :-)

2009-06-03 @ 19:16:26
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: BESIANAMAVRAJ

tacktack:D yes, jag ska ta bild på det hela så får ni se:D



i helgen ska jag nog inte göra något speciellt - själv:)?

2009-06-03 @ 23:37:56
URL: http://besianamavraj.blogg.se/
Postat av: LiiCee

Hej!

Du missar väl inte den nya tävlingen i min blogg där du har chansen att vinna fyra läckra läppbalsam i form av chokladpraliner!

Gå in på http://liicee.blogg.se och klicka in i kategorin 'Tävlingar' för att läsa mer och delta

Ha en fin dag! ♥

mvh .

2009-06-03 @ 23:48:45
URL: http://liicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0