TILLBAKA - mkt som hänt

Nu är man tillbaka på bloggen igen. Det har hänt mycket under den tiden som jag inte bloggat. Men för det mesta dels är det mest jobb som varit, och sen var jag även på Liseberg med Filip och hans släkt. Där var det sjukt kul och jag blev bränd som attans. Efter Liseberg åkte vi till Ullared där det blev mycket att köpa, pengarna bara rullade iväg må jag säga. Men nöjd blev jag iallafall, och det är väl bra antar jag.

Veckan efter Liseberg så var det jobb hela veckan, eller ah, nästan. För på torsdagen hade jag så himla ont i mina fötter att jag inte kunde jobba, så jag pratade med min arbetsledare och det var okej att jag gick tidigare. Vilket var skönt. I tisdags den 30:e juni så fyllde min syster år, hon har även skaffat blogg, och ifall ni klickar här så kommer ni direkt dit.

Från torsdag till lördag (idag) så sov jag hos Filip, och idag åkte han även iväg, inget kul. För direkt när han kommer hem igen så ska han bara hem och vända för att senare åka till Hultsfreds festivalen. Så jag kommer inte kunna träffa honom på ett tag, inget roligt. Fick även reda på idag at jag kommer få vara ensam hemma från torsdag kväll till söndag. Och jag bjöd hem Freddie hem till mig på fredagen så att jag skulle få lite sällskap. På lördagen blir det väl att jag åker ut till mormor min.

Om ni vill se bilder och sånt från Liseberg så klickar ni här, bilderna finns på den 27:e från Liseberg och den 28:e från Ullared. Hoppas ni haft en bra vecka då jag inte varit aktiv på bloggen. Ajust det... förra fredagen, den 26:e, så dog Michael Jacksson. Vilka skandaler det blev alltså, och när man såg på bilddagboken alla som skrev R.I.P osv så tänkte man mest "läste ni inte alla nyheter eller?". För samtidigt som jag såg allt på bilddagboken så satt jag och läste på CNN att han fortfarande låg i koma. Ahja, nu är det konstaterat att han är död.

Nej nu ska jag lyssna på skön musik och smsa lite med min älskade Filip, saknar honom så grymt mycket så jag vet inte vad alltså. Senare ikväll kanske det kommer upp flera inlägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0