TÅRAR RINNER - låter dem rinna

Mina tårar rinner, det går inte att stoppa dem. Vad ska jag då göra än att låta dem rinna? Mina tårar rinner för 2 personer främst, och ni båda har olika anledningar.

Filip Ramstedt; Att säga hejdå till dig idag var bland det svåraste jag gjort i mitt liv. När jag såg dig gå mot tåget och att det bara 3 minuter senare sakta började åka ut från Norrköpings Tågstation så kom tårarna, de forsade nerför mina kinder och jag kunde inte hindra dem. Jag älskar dig och ha det bra i Hultsfred.

Julia Wigmo; Jag har aldrig tidigare fått de här känslorna jag har fått för dig. Och att nu kanske mista en av de underbaraste personerna gör det ännu svårare för mig att leva. Du fick min början av denna sommar till ett himmelrike och jag har aldrig mått så bra som jag gjorde den 18:e. Vill ha tillbaka den stämmning och känslor vi hade den dagen i biosalongen på Kolmården. Älskar dig <3

Jag tänker låta mina tårar rinna nerför mina kinder tills jag inte längre har några kvar, jag tänker inte försöka stoppa dem, för ni är två helt underbara personer och ni förtjänar dessa tårar jag ger er </3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0