LIFE GOES ON - so far I know

Har inte skrivit denna vecka.. beror på att jag inte mått så jätte bra, och i onsdags så försvann mitt internet. Men nu är jagh här igen och vill bara säga att jag mår bra, jag jobbar och är olycklig förälskad. Snart är sommarlovet över, och jag kommer att avsluta det både med pest och pina. Är glad att jag tjänat pengar men ledsen för att jag inte riktigt haft något sommarlov utan jobbat.

Men det är väl som mamma säger, vill man ha bra jobb senare i livet så måste man ha erfarenheter och därför jobba när man är yngre. Eller har jag helt fel där? En fråga som kan diskuteras länge utan att få fram något svar. Hoppas ni all andra bloggare där ute har fått ett bra sommarlov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0