KUDDKRIG - pest och pina

Vaknade hos Filip idag. Hade det otroligt svårt att sova inatt. Dels för att jag hade ont i kropp och hjärta och sen för att det var väldigt mycket i min tanke som gjorde det svårt att somna. Men jag somnade tillslut som tur va. Låg kvar i sängen länge sen när jag vaknade. Först vid tolv eller något så gick vi upp då vi spelade lite Chichago, och jag vann.

Kollade senare lite saker på bilddagboken och sånt, och sen när Filip skulle kolla sitt så började jag kasta en massa kuddar på honom som sen slutade med kuddkrig. Filip vann efter att han fuskat och haft två kuddar, då en var sköld och en han slåg med, och jag hade bara en. Han vann med att slå mig med ena kudden i huvudet, snyft. Ahja, nu ska vi spela lite GH och imorgon ska jag få träffa Julia igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0