BRA JOBBDAG - dålig annars

Dagen började skit, jag försov mig eftersom jag knappt sovit i natt. Men jag lyckades iallafall komma upp och hinna till jobbet. Trodde att jag skulle komma sent, vilket jag inte gjorde. Var även skit lack på mamma för att hon inte kunde skjusa. Men det är som det är.

På jobbet sen så var det kul, snackade massa med nytt folk och sammarbetade skit bra med alla typ. Och efter de första två timmarna hade vi gjort över 8000 order rader. Väldigt bra början och arbetsledarna var hur glada som helst. Efter frukosten så gjorde vi över 10 000 order rader, det var verkligen förvånande, men det gav oss ett ljus om att vi kunde sluta tidigare. Efter lunch gjorde vi ca 5000, antar att vi var trötta i huvudet och benen främst. Men det gick bra ändå och efter två rasten fick vi reda på att vi sommarjobbare fick gå halv tre istället för fyra. Blev hur glad som helst.

När jag sen kom hem blev det bråk direkt. Fattar inte varför, men sånt är livet. Saknar min Filip för övrigt, kom hem NU! Så att jag har någon att krama om och pussa på. Vill inte att du ska vara på Hultsfred, utan jag vill att du ska ligga i min säng och mysa med mig istället. Dagen har alltså varit bra och dålig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0