ÄLSKLING - äntligen hemma imorgon

Imorgon kommer min älskling hem igen. Han har varit på Hultsfred hela veckan och det har varit fruktansvärt jobbigt att vara ifrån honom. Gråtit varje kväll för att jag saknat honom, har även gråtit av andra anledningar också. Men den anledningen är den främsta och imorgon kommer han äntligen hem.

En hel vecka utan att få krama om någon är jobbigt. Fick ett par kramar igår utav Freddie när han var hemma hos mig och underhöll mig när jag var ensam. Men annars har jag inte haft någon att krama. Iallafall, så blir det att åka hem till Norrköping imorgonbitti för att möta upp min älskling vid tågstationen och sen vara med honom hela dagen.

Men kommer dock att åka hem tidigt eftersom jag ska jobba på måndag, plus att jag måste handla mat. Eftersom mamma och min låtsas pappa är bortresta så är jag ensam hemma och måste klara mig. Men det ska nog gå hur bra som helst. Var ju hemma torsdag och fredag själv. Så det kommer nog bli hur bra som helst, måste bara komma upp också, så att jag inte försover mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0