Vänskap är en av jordens finaste saker.

Väsnkap är något oerhört viktigt, för alla. Vissa människor kanske har många vänner medans andra kanske bara har några få. Är det bättre att ha många som man kanske inte känner så jätte bra eller ha några som man verkligen litar på och känner? Men vad är då en äkta vänskap? För mig är en äkta vänskap när man vet att man har vänner som alltid ställer upp, som man litar på till 110%, som man kan prata med om ALLT och den som verkligen visar att så här jag. Gemon att låtsas vara någon som man egentligen inte är i verkligheten leder ingen vart. Du kommer bara att få problem och antagligen förlora en massa vänner på samma gång. Är det då inte bättre att starta en vänskap som kan hålla väldigt länge? Det kan man göra genom att vara den man är direkt. Men jag tror även att hitta en äkta vänskap till någon är svårt. Det tar lång tid innan man har tillit för varandra och man måste kunna vara den man är och bli respekterad för den sidan också.

Några som jag känner att jag är på väg att få en Äkta Vänskap med är bland annat Martin Björn, Tobias Jansson, Tobias Lindehoff och Anton Lundell. Sen så har jag en Äkta Kärlek, och den är med Freddie Thärning.
Vänskapen är en av jordens finaste saker enligt mig, och jag är förälskad i vänskap.

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0