One true thing we all have to think on.

Att gång efter gång bli dumpad och sårad utav den man verkligen älskar är tufft och hårt. Jag har nu blivit det för 3:e gången. Och varje gång via telefon. Denna gång var det via ett sms. Det är bland det fegaste man kan göra. Fast att du gjorde som du gjorde så älskar jag dig för den du är. Du är bland de finaste personer jag känner och träffat. Och oavsett att det är svårt att gå vidare så har jag insett att det alltid kommer finnas människor runt omkring än som man inte tänker på. Som kommer att finnas där och stöttar än när man behöver det. Och jag är glad att jag har funnit de som gömt sig bakaom mig, och det är jag väldigt tacksam över. För det är de som har hjälpt mig utan att jag vetat om det. Tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0