Trevlig kväll/natt igår.

Som rubriken lyder så hade jag en väldigt trevlig kväll/natt igår.
Jag pratade med två underbart sköna killar.
Den ena var den snygge Jaskoo och den andra var den söta lilla Martin.
Samtidigt så hade jag camen på så att de såg att det var med mig de snackade med.
Jag tror att jag avslutade samtalet med Jaskoo vid 00.00 och
avslutade samtalet med Martin vid 00.30 eller något.

Denna kväll/natt hoppas jag att jag får en lika mysig och trevlig stund som jag hade igår.
För så underbart och kul som jag hade då var precis det jag behövde den stunden.

/ Lina

Kommentarer
Postat av: Martin

Lille söta Lina vill man alltid prata med :) <3

2009-01-24 @ 14:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0