Pannkakor till frukost.

Hejhej, idag tog jag en sovmorgon som jag tyckte jag förtjänade.
Jag gick upp vid halv tolv och gjorde lite pannkakor till frukost.
Till dem blev det att ha grädde och sylt på och
jag känner att det var en bra start på en lörsdags morgon.

Det som kommer att hända idag blir väll att ta det lungt.

Och försöka klara av dagen som den kommer.

Laga någon god mat att bjuda syrran och mormor på.

Och ha det mys framför Körslaget som är ikväll.

Undrar vem som åker ut ikväll, förra veckan var det ju Lag Wells,
vilket var oerhört chockerande.

/ Lina


Kommentarer
Postat av: Martin

Pannkakor är gott, och mys är mys :) Vill ja också ha :)

2009-01-24 @ 13:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0