Mina favorit låtar när man är ledsen eller fundersam.

okej, denna vecka har jag varit ganska nere och funderat mycket.
Och för att få lite hjälp att tänka så har jag lyssnat på visa låtar.
De låtar betyder mycket för mig och de ställer alla en och samma fråga.
Självklart handlar låtarna om KÄRLEK.

1, Kiss - Do You Love Me
- Den här låten fick mig att verkligen fundera varför allt hände
och hur kommer det senare att se ut?

2, Kiss - I was made for loving you
- Just denna låt fick mig att inse varför jag lever idag och för vem
jag fortfarande lever för.

3, Mandy Moore - Only Hope
- Samma som innan, den fick mig att inse vem det är jag lever för idag
och varför jag lever.

4, Hayden Panettiere - I still believe
- Den här låten betyder så fruktansvärt mycket för mig.
varje gång i refrengen så sjunger hon
"Cause I still believe in destiny
That you and I were meant to be.
I still wish on the stars as they fall from above
Cause I still believe, believe in love"

5, Jason Mraz - I´m yours
- Låten beskriver precis mina käsnlor till F.T.
Finns inget mer att säga om den låten.


Det här va 5 av mina favorit låtar som jag lyssnat otroligt mycket på
i veckan, men självklart finns låten "If I were a boy" med i listan också.
Men detta va dem 5 som jag lyssnat på mest.

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0