Lite fakta

Jaha, då har man skaffat en blogg då. Jag har haft blogg tidigare, men var inte så social där, och därför blir det att jag gör en ny så att jag kan börja om från nytt. Men i denna blogg vad jag vet just nu så kommer det att bli att jag skriver lite om mitt kärleksliv, mitt privatliv, skolarbetet och allmänt annat.
Det finns även saker som jag skulle behöva ha hjälp med från ER, ja, just det. Från er behöver jag hjälp. Och det är ifall just DU vet någon som kan hjälpa mig med att göra en snyggbloggdesign. Att ge mig tips och olika coder man kan använda, annars bara att ge mig en sida som jag kan läsa lite själv.
Det skulle vara hur gulligt och snällt av.

/ Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sök på google som "hjälp med blogg design" och sånna saker. "koder bloggdesign" leta dig fram,

2009-01-23 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0